Exil Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Adaptation ARTIST/GRUPP: Hanna GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 3:17 KOMPOSITÖR: Hanna PRODUCENT: John (Exil) INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: Mp3 STORLEK: 7,52MB STATUS: Färdig! Vi har haft ett inspelningsprojekt på skolan då jag går på gymnasiet med inriktning musikproduktion sista året nu. Jag har varit med och arrat upp den och såklart spelat in och mixat. Mastringen blev klar igår och jag tänkte dela med mig med den här mysiga låten. Ni som även hänger på KR känner antagligen igen den 😠 http://www.speedyshare.com/520853409.html Redigerat 24 april 2007 av Exil
osiris Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 Hej John! 🙂 Så det är så här den låter efter mastringen? Låter bra.. vad mer ska man säga? 🙂 pöss
Exil Postat 24 april 2007 Trådstartare Postat 24 april 2007 Hej John! 🙂 Så det är så här den låter efter mastringen? Låter bra.. vad mer ska man säga? 🙂 pöss Jajamensan, mastringen är gjord och skivan ivägskickad till tryckeriet så det går inte att göra något mer hehe.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.