Barbapappa Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 (redigerat) Tjenare! Jag har plugggat klassisk komposition och klassiskt piano på Ingesunds musikhögskola men har alltid haft en böjelse för elektronisk musik. Sitter nu och lär mig Reason och vi får se hur det går, det känns som att tröskeln är ganska hög. Jag är dessutom HiFi-nörd så jag antar att jag får se upp här... 😱 Förresten, om någon undrar nåt om serialistisk musik kan jag kanske ge ett par svar. Redigerat 24 april 2007 av Barbapappa
david.roennlund Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Välkommen hit till vår enkla boning, känn dig som hemma!
lavrell Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Tjenare och välkommen! 😱 Du kommer säkerligen trivas.
Barbapappa Postat 24 april 2007 Trådstartare Postat 24 april 2007 Man tackar och bockar! Jag skaffade tutorial DVD:n och studios reasonspecial och det är verkligen helt ovärderlig info för mig som är ganska isolerad när det gäller musikskapande med datorn. Just nu kämpar jag med att få subtractorn att låta men jag får väl fly till manualen snart... 😠
HiTechRoboPower (oregistrerad) Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Jadå Finns gott om reason3 tutorials torrents där ute. plocka och sen är vi alla Max Martin.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.