ynot Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 (redigerat) nick3 evil ynot 4,31 mp3 gjort det mesta lite koment bra dålig mm,,, Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 22 april 2007 av ynot
91:an Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Ska låten huggas av efter en minut mitt i en mening? Gillar gitarrliret och det avslappnande gunget i låten men vill gärna höra klart...
91:an Postat 22 april 2007 Postat 22 april 2007 Skulle önska mer stereobredd för att skilja ut instrumenten, låter nästan mono i mina högtalare. Elguran i bakgrunden gillar jag mest! Bra och rökig röst, vid övergången till att gå upp en oktav lyfter det. Kan bli lite enformigt annars med det låga tonläget i så pass lång låt.
ynot Postat 23 april 2007 Trådstartare Postat 23 april 2007 tackar för komment o lyssning.. skall kolla på sånglöget lite ... ynot
Harmonica mike Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Tjena Tony. Denna har jag inte hört.Gillar gunget och tanken med låten.Kanske något över reverbat...En schysst blues feeling i botten,gillas grymt! Kanske skulle ett kort solo parti lyft låten ett snäpp till? Nåväl,bra jobbat. Mvh Micael
Emulator Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 (redigerat) Vete hytterackarn vad som hände när jag postade !? hur som haver täntke jag att jag skulle skrivit att låten e bra men du vet redan mina tankar 😄 Redigerat 2 maj 2007 av Emulator
allansson Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 När man hör sången så går mina tankar direkt till en blandning av Leonard Cohen och Tom Waits. Som någon sa tidigare låter sterobilden lite väl smal. Allting hamnar i mitten och det blir ofta lite rörigt och grötigt. Låten i sig är dock skön. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.