Björn Olsberg Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Mot bakgrund av röstningsresultatet i denna tråd så har vi idag definitivt beslutat att öppna dessa forum igen. Därför går det nu även att registrera sig som medlem här, något som stängdes av vid övergången till den nya sajten.
Kill All Autotuner Postat 20 april 2007 Postat 20 april 2007 Vad skoj ! Är uppriktig sagd imponerad. Det finns en medlemsdemokrati ändå. Mycket bra initiativ !
Pluffo Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 (redigerat) Ett mycket bra beslut! Redigerat 21 april 2007 av Pluffo
Hellpig Postat 21 april 2007 Postat 21 april 2007 Bra initiativ. Jag vet att jag klagat högljutt förut men ibland måste man skrika för att göra sig hörd. Sorry för det men steget mot ett community under IDGs hemska webbplats var i mina ögon helt fel o jag var tydligen inte ensam om att tycka det. Hoppas på att SF kan uppgraderas till högre höjder istället.
Björn Olsberg Postat 22 april 2007 Trådstartare Postat 22 april 2007 Bra initiativ. Jag vet att jag klagat högljutt förut men ibland måste man skrika för att göra sig hörd. Tack. Du var en av många. Och det lyssnar vi på. 😕
Tant Fransa Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 Intressant utveckling - jag ser fram emot att få interagera på denna uppenbarligen enormt uppskattade ny-gamla sajt!
sounden Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 Denna "is tha shit" inte för jag klagade så mycket på den nya men den var lite för omogen ... Det jag nu saknar här är "Grupp" funktionen, den är rätt najs när man kan dela filer/diskussioner som bara invigda får läsa. //S
Björn Olsberg Postat 24 april 2007 Trådstartare Postat 24 april 2007 Det jag nu saknar här är "Grupp" funktionen, den är rätt najs när man kan dela filer/diskussioner som bara invigda får läsa. //S Den funktionen är skitbra, om den används rätt. Vi var ganska otydliga på den punkten. Som jag hade velat se den, skulle den främst vara ett verktyg för grupper och samarbeten, snarare än intresseklubbar för Cubase-användare eller Pro Tools-användare. För vad säger att inte andra är intresserade av att ta del av sådana diskussioner (som det dessutom finns öppna avdeleningar för i forumet)? Hittar vi sätt att lösa det i de här forumen när de är uppdaterade så ska de naturligtvis tillbaka!
berra_- Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 dags att börja hänga här lite igen då kanske 😮 även om jag mest brukade läsa och inte skriva 😲
Kenta K Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 NICE olsberg och Co. 😛 Äntligen! NU kan det börja hända grejer här. Vad gör ni med communityn nu då? raderar den helt? 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.