gzede (oregistrerad) Postat 25 januari 2004 Postat 25 januari 2004 Sökte på Eniro efter ett studioforum och hittade den här sidan. Hoppas på att kunna få och utbyta idéer här. Jag heter då David och är en tjomme på 19 vårar. Har haft ljud som mitt stora intresse sedan jag var 8-9 år. 12 högtalare på rummet drivna av en gammal panasonic-bergsprängare. Det var tider det 🙂 Nu då tiden har gått lite har jag sansat mig lite och har startat en ljudfirma, främst inriktad på PA. Men en hel del av mitt arbete har visat sig bli inspelningar/redigering av inspelningar. Kör YAMAHA digitalbord (01v96) till både PA och inspelning. I min lilla "studio" kör jag med Genelec 1029A som monitorer (perfekta även att ha med i PA't!). Har även en liten ful Behringer-mixer till datorn som annars står för i princip all teknik i min "studio". Mitt första mål här är att försöka få lite respons på olika idéer jag har på utveckling av "studiobiten" 😉 Mvh David
Pluffo Postat 25 januari 2004 Postat 25 januari 2004 Mitt första mål här är att försöka få lite respons på olika idéer jag har på utveckling av "studiobiten" 😉 Jodå, då har du nog kommit till rätt ställe 🙂 Välkommen in i värmen!
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa 😎 studiobiten: man lär sig aldrig tillräckligt 😄 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.