Jump to content
Annons

AddProChannel

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

I jakten på RAM till min pc så är det ingen affär som har dem! Däremot finns de i Norge, men det är B2B-säljare och jag är ju vanlig konsument.

Hittade då AddProChannel. Någon som har erfarenhet av dem. Lyckades inte nå dem idag, men de finns i några olika städer. Är de grossister eller är det en butik?

Innan jag själv tar mig dit senare i veckan...

🙂

:musik

• 4 veckor senare...
Annons
musik (oregistrerad)
Postat

De säljer bara till företag...

Postat

Har du gjort nån sökning på pricerunner eller liknande? Jag hittade nämligen gamla minnen via pricerunner till min gamla skitdator..

🙂

musik (oregistrerad)
Postat
Har du gjort nån sökning på pricerunner eller liknande? Jag hittade nämligen gamla minnen via pricerunner till min gamla skitdator..

😎

Ja, via prisjakt.nu och pricerunner och allt annat möjligt. Men det är lugnt. Handlarn över gatan tar in dem om en vecka!! Råkk Änd Råål!!

Äntligen.

🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.