Oski Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Ja det är väl inte mycket mer att säga än att, tanka och njut! 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 (redigerat) Färdignjuten! Schysst gurgelljud och nysning!! 🙂 OCH DU HAR MED EN HÄSTKÄKE I SLUTET GODDAMNIT!!! 😄 Alltså en sån här Redigerat 23 augusti 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Nysningen är ju helt briljant!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Casiocore?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 24 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2004 Oj tack! Mm nysningen är vi väldigt stolta över! 😆 Klart vi har en hästkäke, eller hette det inte åsnekäke?Den är ju inte så förjävlig i den här låten. tycker den nästan passar in, eller inte vet jag. Den finns i vanliga lm-7:an. NÄ inte ett dugg casio, bara min midikeyboard + några ljudeffekter genom hela låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Njut var ordet sa Bull!!! Kanon med lite fantasi i musiken, och arret. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Karuselltechno... ahvaffasen... 😄 nysningen var ju klockren, satt o skrattade en bra stund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Härligt galet. Jag ser framför mig en polsk animerad film. Du borde göra musik till barnprogram. //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 24 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2004 hehe, ja varför inte? fast jag var inte ensam och göra låten. jag och en kompis spelade in den samtidigt på en treoktavig liten keyboard. det är kul att bara sitta och blippa och leka i cubase. det var så vi kom på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Detta är nog den bästa låt som någonsin gjorts, bättre än Good Vibrations. 10/10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 Yeah! Nysningen var pricken över i:et hammagrella: inte den där hästen igen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 hum... och haha... 🙂 ni har ju i alla fall gjort något knasigt... hehe. vet inte vad jag tycker... hade ni varit stora elektronika konstnärer eller nått så... 😉 haha, keep up the goodwork 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dj_Amable Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 haha klockren ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 26 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 26 augusti 2004 hade ni varit stora elektronika konstnärer eller nått så... 😉 Det kanske är det vi är 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 😄 härligt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.