AddeE (oregistrerad) Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 Hej! Någon som kan berätta vad det är för vit dosa med röd display man brukar kunna se på stora mixerbord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 kanske ngn slags transportpanel eller ngn slags mjukvaru-hanterare som man styr från bordet?! svårt o säga när du inte visar ngn specifik bild!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 Har den kanske några reglar på sig? Då kan det vara ett Lexicon reverb, har i och för sig ett minne av en blå display... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 Har den kanske några reglar på sig?Då kan det vara ett Lexicon reverb, har i och för sig ett minne av en blå display... har för mig att de har gul-aktiga displayer!? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 Har den kanske några reglar på sig?Då kan det vara ett Lexicon reverb, har i och för sig ett minne av en blå display... har för mig att de har gul-aktiga displayer!? 😏 röd eller blå har jag för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2007 Dela Postat 14 april 2007 http://www.musik-service.de/Lexicon-480-L-prx5096de.aspx Ser ut som rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 http://www.musik-service.de/Lexicon-480-L-prx5096de.aspx Ser ut som rött. ahh..svart-gul-röda.. 😏 alla hade lite rätt.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AddeE (oregistrerad) Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Tackar så mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Det var så lite så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.