Kna_Clubber Postat 8 april 2007 Postat 8 april 2007 Skulle behöva en sångare, en kille helst. Har ett par låtar på gång som jag tror kan bli något. Då samarbetar vi över internet. Sen skickar jag låtarna till några skivbolag innan sommaren. Nappar något bolag så blir det ju betalt, de får vi göra upp då. Någon som vill testa som är bra på att sjunga? typ hitmusik. Håller på med lite olika musikstilar, men just nu är det en del house, ungefär som Uniting Nations och Eric Prydz m.fl Jag lägger inte upp några låtar än. Om det är någon som känner att dom verkligen kan sjunga och vill så skriv till mig, så skickar jag.
jorber Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Hej Jörgen Bergström heter jag. Har sjungit in en del låtar och sjungit i band förut. Är intresserad av ett sammarbete. Länk till min hemsida med info, bilder, musikvideos, musik m.m. http://jorgenbergstrom.se/ Jag har gjort musikvideorna själv. Mvh /Jörgen Ring 0859033727
kyaal Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Skulle va kul att höra dina låtar. Finns lite låtar där jag sjunger här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.