Valdez Postat 3 april 2007 Postat 3 april 2007 Ja ideligen uppstår det problem... När jag klickar på studioforum i menyn på IDGs sida så kommer denna text upp.. Bad Request (Invalid Hostname).....?? Varför?
Björn Olsberg Postat 3 april 2007 Postat 3 april 2007 Hela IDG-miljön håller på att uppdateras. Idag hade vi möte där vi behandlade hur just denna typen av problem ska kunna undvikas och det kommer att göras åtgärder inom en vecka. Detta gör att omstuvningar liknande den som görs nu inte ska påverka forumet.
Valdez Postat 3 april 2007 Trådstartare Postat 3 april 2007 Hela IDG-miljön håller på att uppdateras.Idag hade vi möte där vi behandlade hur just denna typen av problem ska kunna undvikas och det kommer att göras åtgärder inom en vecka. Detta gör att omstuvningar liknande den som görs nu inte ska påverka forumet. Blev ju lite fundersam och tänkte att nu har jag blivit utestängd..🙂 Tack för att jag fick ett snabbt svar.. 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.