Bajenuffe1 Postat 1 april 2007 Dela Postat 1 april 2007 Tyvärr kom det bara in 2 bidrag, men de var så bra så de förtjänar en röstning. Ni hittar Bidragen Här Röstning sker fram till den 20 April. REGLER! Eftersom det endast är 2 bidrag så ges den låt som ni tycker är bäst 1 poäng medans den andra således inte för något. Låtarna heter så länge ingen vinnare kårats 1.mp3 och2.mp3 Lycka Till! /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 2 april 2007 Dela Postat 2 april 2007 Detta är som Lets Dance-finalen. Två bidrag och båda kan vinna. Den ena har styrka den andra är charmig? Jag väljer styrka, ty jag kan inget annat : 1p till låt nr 2.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 3 april 2007 Dela Postat 3 april 2007 1 p till låt nummer 1. Spänningen stiger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 3 april 2007 Dela Postat 3 april 2007 1 poäng till låt nr 1! Låt nr 2 var i o f s intressantare, men låt nr 1 är mer P&P. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 april 2007 Dela Postat 3 april 2007 1p till nr 2 Hurra! Nu blev det jämnt lopp igen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 3 april 2007 Dela Postat 3 april 2007 nummer två ......ona poäng... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
O-Jay Postat 4 april 2007 Dela Postat 4 april 2007 För den goda sakens skull... En poäng till låt nr 1 Spännande 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 5 april 2007 Dela Postat 5 april 2007 jag har nitat tråden! nu ska jag lyssna på bidragen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 5 april 2007 Dela Postat 5 april 2007 1 poäng till bidrag 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 21 april 2007 Trådstartare Dela Postat 21 april 2007 (redigerat) Vinnare av den 16 studiofestivalen är, med slutresultatet 4-3...vrrrrrrr...Carl Cadello och låt 1.mp3. Grattis Micke! Jag lämnar över pinnen till dig nu! /Bajenuffe Redigerat 22 april 2007 av Bajenuffe1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Tusan! 😕 Vad gör jag nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 mm, nu sitter du allt i knivig sits ? Kankse skulle man invänta att allt lugnar ner sig lite innan man startar upp en ny festival ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Ah, ännu en tråd jag missat under forum-vakumet 😕 Nåväl, min röstning hade inte påverkat resultatet iaf. 1 p till ettan hade det blivit isåfall. Får starka vibbar av Depeche Mode a'la 1984 och det är ju aldrig fel 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 29 april 2007 Dela Postat 29 april 2007 Vad var temat? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 29 april 2007 Dela Postat 29 april 2007 Temat var pots and pans och betyder att inga elektriska instrument fick användas. Dvs. Syntar, Elgitarer osv. däremot kunde man sampla vattenflaskor, kuddar, kastruller och vad man ville bara man gjorde det själv. Alltså inga färdiga samplingar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Jag deltog själv och använde inga konstiga instrument. Trots detså kommer alla att tro att jag har använt både sampler och trummor. I never did. Ska man spela en cello ska man göra det själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 25 juli 2007 Dela Postat 25 juli 2007 Tänkte uppdatera hall of fame. Var det alltså DivineCo som stod för det andra bidraget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.