sisältää Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Yo. 🙂 Vem är sugen på att rappa över en småpsyko grej som jag jobbar på? Jag har ingen bestämd idé om vart det ska landa utan är öppen för kreativa inlägg. Testa, spela in något och skicka över så snackar vi ihop oss. 😛 Här kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att låta: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Tawmi (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Yo. 😄 Vem är sugen på att rappa över en småpsyko grej som jag jobbar på? Jag har ingen bestämd idé om vart det ska landa utan är öppen för kreativa inlägg. Testa, spela in något och skicka över så snackar vi ihop oss. 😎 Här kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att låta: Your browser does not support the HTML5 audio tag Njae jag gillade inte, är för hackigt för min smak.
madscientist (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Yo. 😛 Vem är sugen på att rappa över en småpsyko grej som jag jobbar på? Jag har ingen bestämd idé om vart det ska landa utan är öppen för kreativa inlägg. Testa, spela in något och skicka över så snackar vi ihop oss. 🙂 Här kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att låta: Your browser does not support the HTML5 audio tag Njae jag gillade inte, är för hackigt för min smak. Hahahahaha 😄 shit detta var knas! riktigt jävla skruvat! så som jag gillar det!, jag tar gärna och gör några rader-- dock längesedan jag skrev... men varför inte ge det en chans! mer galen hiphop! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.