sisĂ€ltÀÀ Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Yo. đ Vem Ă€r sugen pĂ„ att rappa över en smĂ„psyko grej som jag jobbar pĂ„? Jag har ingen bestĂ€md idĂ© om vart det ska landa utan Ă€r öppen för kreativa inlĂ€gg. Testa, spela in nĂ„got och skicka över sĂ„ snackar vi ihop oss. đ HĂ€r kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att lĂ„ta: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Tawmi (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Yo. đ Vem Ă€r sugen pĂ„ att rappa över en smĂ„psyko grej som jag jobbar pĂ„? Jag har ingen bestĂ€md idĂ© om vart det ska landa utan Ă€r öppen för kreativa inlĂ€gg. Testa, spela in nĂ„got och skicka över sĂ„ snackar vi ihop oss. đ HĂ€r kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att lĂ„ta: Your browser does not support the HTML5 audio tag Njae jag gillade inte, Ă€r för hackigt för min smak.
madscientist (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Yo. đ Vem Ă€r sugen pĂ„ att rappa över en smĂ„psyko grej som jag jobbar pĂ„? Jag har ingen bestĂ€md idĂ© om vart det ska landa utan Ă€r öppen för kreativa inlĂ€gg. Testa, spela in nĂ„got och skicka över sĂ„ snackar vi ihop oss. đ HĂ€r kan ni höra en oslipad antydan till hur det kommer att lĂ„ta: Your browser does not support the HTML5 audio tag Njae jag gillade inte, Ă€r för hackigt för min smak. Hahahahaha đ shit detta var knas! riktigt jĂ€vla skruvat! sĂ„ som jag gillar det!, jag tar gĂ€rna och gör nĂ„gra rader-- dock lĂ€ngesedan jag skrev... men varför inte ge det en chans! mer galen hiphop! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.