Marrexxx Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 LÅTNAMN: Den Fete ARTIST/GRUPP:Mårten Ohlsson GENRE: Elektriskvisa LÅTLÄNGD:3 min KOMPOSITÖR:Jag PRODUCENT:Jag INSPELNINGSÅR:2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 4mb ca STATUS: Färdig Demo Inspelning; Zoom MRS 8 Instrument. Trumbox från hemorgel från -70 talet. Bas: Epi Emperor Regent och Basalgoritm fr. MRS åttan. Ackustiskt Gitarr; Sweedtone från Persson i Lugnås. Det här är första låten jag spelar in med min nya acke från Persson i Lugnås. Låten är en sällsamt ond histoira. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Marrexxx Postat 26 april 2007 Trådstartare Postat 26 april 2007 tack PO sådant värmer.. alltid trevligt med beröm 🙂
Harmonica mike Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Tjena. Gillar detta.Lugnt och skönt gung.Trygg röst som ger prodden rättvisa.Kanske hade ett ylande munspel passat in här? Nåväl,det är en högst personlig reflektion. Allt låter bra och rätt. Mvh Harmonica mike
Marrexxx Postat 9 maj 2007 Trådstartare Postat 9 maj 2007 Mun spel varför inte.. det tror jag skulle göra sig, du får gärna lägga ett spår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.