musik (oregistrerad) Postat 23 mars 2007 Postat 23 mars 2007 Hej! I hela mitt liv har jag trott att det hetat Fettis-dagen, men på tv sa man i veckan Fet-tisdagen. Visserligen i Stockholm, men i alla fall... Och då blir det ju en helt annan grej. Jag trodde det anspelade på fet och fläskig - Fettis, fetknopp, men det handlade om Tisdagen... 🙂
Danabacken Postat 4 april 2007 Postat 4 april 2007 I hela mitt liv har jag trott att det hetat Fettis-dagen, men på tv sa man i veckan Fet-tisdagen. Va? 🙂 Jag trodde också det hette fettis-dagen
Dark Of Light Postat 29 april 2007 Postat 29 april 2007 😳 Ja, jag håller med. Den borde döpas om till fittis-dagen så att man förstår vad som syftas på!
Umemagnus Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 (redigerat) Hej! I hela mitt liv har jag trott att det hetat Fettis-dagen, men på tv sa man i veckan Fet-tisdagen. Visserligen i Stockholm, men i alla fall... Och då blir det ju en helt annan grej. Jag trodde det anspelade på fet och fläskig - Fettis, fetknopp, men det handlade om Tisdagen... 😮 så du menar också att dagen efter torsdag, inte betyder att alla länder har vapenvila?? 😏 Gomorgon.. Redigerat 30 april 2007 av Umemagnus
Umemagnus Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Musik; Det skulle verkligen va kul att träffa dig i verkligheten, du har många intressanta idéer 😮😏
hedvig.s Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det é ju mycket roligare med "Fettis-dagen", än "fet-tisdagen", jag får iallfall kul associationer... 😄 Hedvig 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det é ju mycket roligare med "Fettis-dagen", än "fet-tisdagen",jag får iallfall kul associationer... 🙁 Hedvig 🙁 pöss...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.