Thimmie Postat 21 mars 2007 Postat 21 mars 2007 * LÅTNAMN: Igen * ARTIST/GRUPP: Thimmie Englund & Ken Kängström * GENRE: Pock * LÅTLÄNGD: 3:37 * KOMPOSITÖR: Thimmie Englund * PRODUCENT: Ken Kängström & Thimmie Englund * MIXAD: Ken Kängström * INSPELNINGSÅR: 2007 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,96 MB * STATUS: Färdig? * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag och Addic59 träffades en eftermiddag och spelade in en av mina låtar. Vad säger ni? Bra eller obra? Alla kommentarer är varmt välkomna.
Danabacken Postat 21 mars 2007 Postat 21 mars 2007 Diggar refrängen! 🙂 Soundet är dock lite tunnt, i mitt tycke. Vart är basen? Annars en skön låt! \Dana
ViktorDenStore Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Tunt men tight och tydligt. 🙂 Ösig och bra refräng. Snyggt break vid 2.40. Sextondels-tamburinen driver på bra. Väldigt abrupt slut, kanske lite väl abrupt? Jag måste hålla med Danabacken. Var har ni gjort av basen? .Viktor
Pluffo Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 Oh! Nostalgi! Jag håller nog med tidigare postare. Basen är lite tunn. Vräk på lite mer med den. Slutet är fattigt. Gör det bättre! För övrigt är det en skön låt...indeed! Bra producerad och mysig melodi, som vanligt!
Berggrund Postat 19 april 2007 Postat 19 april 2007 (redigerat) Jättebra låt, men basen kunde ju höjas en aning 🙂 Skitgrym refräng! Bra mixat och allt.. lite kent-vibbar? 🙂 Redigerat 19 april 2007 av Berggrund
roboseal Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 Ah, kunde inte låta bli den är riktigt skön. Jag vill ha mer!
Larsson Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 låter toppen verkligen..men som nämmnts mer bas & kanske lite mer botten i gitarrerna,de låter verkligen tunna!! men verkligen snyggt hantverk!! bra sång! 🙂
bengan_gbg Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Bra låt - lite vecka verser om man jämför m refrängen kanske. I övrigt är nog det som ska sägas sagt! Rocka fett!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.