nattvaktaren (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Postat 25 augusti 2004 Sen ska du nog akta dig för Amrikanska Bollag 😆Dom ger bara 25% i royalty. Hehe, jag har aldrig hört talas om royalties på 25 %. Under 10 är det normala.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Postat 25 augusti 2004 Carl B - den är klanderfritt tillverkad, denna. Mer tryck i basen (som redan påpekats) skulle inte skada. Men ajajaj vad otufft det är med vokal trance. 😆 Sorry.
Baltazar Postat 25 augusti 2004 Postat 25 augusti 2004 (redigerat) såg att det var nån mer som aldrig lyssnat på trance.. jag är även den sorten, även om jag inte tror att jag kommer att gå ut och lyssna på trance eller sätta på en låt hemma så måste jag erkänna att den var väldigt medryckande! allt låter väldigt välgjort, bra!! Fortsätt så här och jag kanske konverterar till trance 🙂 Redigerat 25 augusti 2004 av Baltazar
Wille Postat 25 augusti 2004 Postat 25 augusti 2004 (redigerat) Snyggt Carl ! 🙂 Vad har du använt för progg, synthar, etc... nyfiken, 🙂 Redigerat 25 augusti 2004 av Starion
Carl_B Postat 25 augusti 2004 Trådstartare Postat 25 augusti 2004 Tack allesammans! Det värmer 🙂 Snyggt Carl ! 😉 Vad har du använt för progg, synthar, etc... nyfiken, 😮 Ja kör FL Studio tillsammans med min kära Virus C 🙂
Twilight_Zound Postat 3 september 2004 Postat 3 september 2004 Sen ska du nog akta dig för Amrikanska Bollag 😠 Dom ger bara 25% i royalty. Hehe, jag har aldrig hört talas om royalties på 25 %. Under 10 är det normala. Har fått bekräftat att 25% är det jag får om jag skriver på.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.