bengan_gbg Postat 17 mars 2007 Postat 17 mars 2007 LÅTNAMN: Pudersnö & After Ski ARTIST/GRUPP: B.Pärson & Epsilon Ski Stars GENRE:Rock? LÅTLÄNGD: 2.59 KOMPOSITÖR: Bengan PRODUCENT: Bengan EV. MEDVERKANDE: B.Pärson & Epsilon Ski Stars INSPELNINGSÅR:2007 FORMAT: mp3 Tjabba! Presenterar ett hastverk av guds nåde då jag har ett helt sjukt schema för stunden - måste spela lite i alla fall och just i det här fallet blev det en "åka t fjällen med jobbet låt...."......... Ganska "blött" mixat tror jag. Funkar nivåer o sånt? Det är ju bara för att jaga upp stämningen lite på förfesterna som jag knåpat ihop det här 😉 - och är det trallvänligt nog? Your browser does not support the HTML5 audio tag
Marrexxx Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 känns äkta men jag kan ju inte låta bli att tänka på Vi drar till fjällen, fast med hårdrock guror i stället för rab... 🙂
bengan_gbg Postat 27 april 2007 Trådstartare Postat 27 april 2007 Marrexxx: Det var ju lite meningen det. Tog till varenda "tralltrick" jag kan - inklusive influenser från Uggla, Ark, Markoolio och allehanda schlagers. Måhända saknas en höjning. Låten gick dock hem BIG time där den skulle så....
Harmonica mike Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 Tjena Bengan. Jorå det här funkar nog på utvalt ställe.Snygg prodd,hade nog hellre hört den med sommar text - då hade det kunnat bli en potenciell sommar plåga på radion..Vintern känns så kall å avlägsen nu..Men du kan ju alltid vänta till nästa vinter.Hursomhelst bra mix/arr/prodd.. Mvh Harmonica mike
XeroX_ Postat 2 maj 2007 Postat 2 maj 2007 uff vad arg man blir när man hänger på detta forum och lyssnar på såna här låtar som folk lägger upp utan att tänka på andras hälsa! Man blir ju förbannad! Jag skulle inte kunna producera något som är hälften så bra om jag så stängde in mig i studion i ett halvår!! Skittajt låt verkligen en A++ production!
P-O Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 Bra sväng i låten snyggt bengan_gbg en vinterhitlåt när det dags för skidor igen kanske! 😕
bengan_gbg Postat 8 maj 2007 Trådstartare Postat 8 maj 2007 Mike: Tackar - nu postade jag ju låten i mitten på mars för all del, å då var det nog mer vinter än sommare 😱 Xerox: Det tror jag nog du kan - jag är ju ingen demonproducent eller låtknåpare med någon rang alls.....kör så det ryker! P-O: Tackar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.