mietek Postat 15 mars 2007 Postat 15 mars 2007 (redigerat) LÅTNAMN: cant commit without a loss ARTIST/GRUPP: Social siberia GENRE: Akustiskt poppunk LÅTLÄNGD: 2.48 KOMPOSITÖR: jocke jensen PRODUCENT: jocke jensen INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: Mp3 STATUS:Preproduction Your browser does not support the HTML5 audio tag tja slänger upp en demo, mest för att ni nissar med monstermonitorer kan kolla in och säga vad ni tycker. detta är en annorlunda låt mot vad jag brukar göra, men jag är mest intresserad av vad ni kan tänkas säga om ljudbilden, eftersom vissa tycker det är skoj att jag pushar upp allt i främsta ledet trots denna musikstil, och vissa kommer säkert tycka att det är en helt sjuk ide, men det tycker jag är kul så kör på bara. Redigerat 15 mars 2007 av mietek
Martin Postat 15 mars 2007 Postat 15 mars 2007 Prova att flytta ut dina monitorer så du får en bredare stereobild. Och sen mixa om, just nu känns ljudbilden lite för spretig och bred. Annars äre coolt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.