B@kon Postat 15 mars 2007 Dela Postat 15 mars 2007 (redigerat) LÅTNAMN: You'll Be Okay ARTIST: Hedblom GENRE: Sommarpop KOMPOSITÖR: Hedblom PRODUCENT: Hedblom INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: MP3 LÄNGD: 2.38 STORLEK: 3.61 MB STATUS: Får duga. Your browser does not support the HTML5 audio tag Fick en idé att göra en ruskig sommarpop låt, tycker resultatet blev helt ok? Redigerat 15 mars 2007 av B@kon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sayura Postat 15 mars 2007 Dela Postat 15 mars 2007 Jag tycker sången är lite för dominant, men i övrigt bra mixat, en bra låt! Sommarpop, som sagt... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berggrund Postat 15 mars 2007 Dela Postat 15 mars 2007 jag tycker att sången är lite hög och dominant. Annars bra mixat och en bra låt! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sayura Postat 15 mars 2007 Dela Postat 15 mars 2007 Ekar det här? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B@kon Postat 16 mars 2007 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2007 Haha ja jag tyckte jag också att det var en upprepning 😏 Sången ska sänkas och sedan ska slutet fixas. Man blir lite lat bara och vill göra nytt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berggrund Postat 16 mars 2007 Dela Postat 16 mars 2007 Ekar det här? 😏 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.