sayura Postat 14 mars 2007 Dela Postat 14 mars 2007 (redigerat) Tja! Skulle vara kul o veta hur mina låtar låter i andras öron... 🙂 Jag har jobbat på att få ett ganska hårt sound, och är relativt nöjd. Gjort allt i Reason. Tar gärna emot lite konstruktiv kritik 😳 http://www.speedyshare.com/231413510.html (Edit: märkte att länken gått förbi bäst före datum... 😛) Cheers! Redigerat 9 juli 2007 av sayura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 14 mars 2007 Dela Postat 14 mars 2007 (redigerat) Okäj, dax för lite destruktiv polymik, Kass sajt du lagt filen på! Om du flyttar till annat ställe så kommer du öka dina chanser att någon över huvud taget lyssnar! Lite för dominant BD. Det känns inte som speciellt hård dance. Skulle, missförstå mig inte nu!, kunna vara en låt tagen från "Absolute kidz", bara sången som saknas. SD, eller "klasch"-ljudet är lite lågt. Flytta låten till ngn annan sajt! Och läs reglerna kring demo låtar... Redigerat 14 mars 2007 av Light Head Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sayura Postat 14 mars 2007 Trådstartare Dela Postat 14 mars 2007 Hehe jo har du nån bra sida o tipsa om, byter jag gärna... E det "pling"ljudet som ligger som en slinga som gör att det låter "kidz"? 😳 SD? Inte jätteinsatt i fackspråket ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exaroz (oregistrerad) Postat 14 mars 2007 Dela Postat 14 mars 2007 Jag tycket den var bra, fast jag kan hålla med Light Head om att det låter som om den är tagen från Absolute kidz, Men det är nog för att den är så commerical. Jag skulle nog inte kalla det för "hard dance". Den är kanske lite kort och sång saknas. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 14 mars 2007 Dela Postat 14 mars 2007 Tihi, kul att det verkade som om jag kunde något,, SD,, BD,, HHcl,, HHop,, HCL, CB, RM, Nog något jag tagit med mig från gamla trummaskiner? SD=snare drum,, BD=bass drum, HH= hihat closed/open o.s.v. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sayura Postat 14 mars 2007 Trådstartare Dela Postat 14 mars 2007 Haha jaså det var inte svårare än då... 😳 Och jo, den är kort, men det är bara ett test 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.