Kill All Autotuner Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hon ser snarare ut att vara förbannat på att håret har trasslat in sig i mickstativet. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 26 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 26 augusti 2004 Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... hur många gånger har du sett kärlekens språk? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... Att folk går i sömnen är väl en sak, men att skriva i sömnen i forumet..? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Att folk går i sömnen är väl en sak, men att skriva i sömnen i forumet..? 😆 Ähh jag försökte bara parafrasera hennes hemsida. Men den gick tydligen blint... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Att folk går i sömnen är väl en sak, men att skriva i sömnen i forumet..? 😆 Ähh jag försökte bara parafrasera hennes hemsida. Men den gick tydligen blint... 😉 Hehe... jag tyckte att det passade som något drömscenario, eller möjligtvis något som någon kass reklamspeaker skulle försöka säga med inlevelse... "Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... TATAAA!!! -Boka dina konsertbiljetter nu, så har du chans att vinna hennes signerade CD" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Ähh jag försökte bara parafrasera hennes hemsida. Men den gick tydligen blint... 😉 Inte alls, jag skrattade högt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hehe... jag tyckte att det passade som något drömscenario, eller möjligtvis något som någon kass reklamspeaker skulle försöka säga med inlevelse... "Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... TATAAA!!! -Boka dina konsertbiljetter nu, så har du chans att vinna hennes signerade CD" LOL!! 😆😉 Btw, jag HAR en signerad Regina Lund CD... 😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Bruce Willis har lirat in minst en bra platta 😉 Och dessutom så är Regina Lund kanske inte snygg, men ...intressant... 😄 Har något i blicken/munnen... //Nemo Vad har hon i munnen? Ursäkta min snuskiga humor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... jag kunde inte få de svävande orden ur huvudet och JA jag vet att det är Jättebarnsligt.. Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉😄 Låter lite som Kjell Alinge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄😆 😄😄😄😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer... jag kunde inte få de svävande orden ur huvudet och JA jag vet att det är Jättebarnsligt.. Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄😆 bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄😆 Kul att du själv tycker du är rolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 augusti 2004 Dela Postat 27 augusti 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 augusti 2004 Dela Postat 28 augusti 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 😉 Kul att du själv tycker du är rolig. Titta, där är han ju! Den förlorade nattvaktaren! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.