Jump to content
Annons

studioinspelning

alexfree

Recommended Posts

Annons
  • Svar 75
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer...

hur många gånger har du sett kärlekens språk? 😆

Dela på andra sajter

Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer...

Att folk går i sömnen är väl en sak, men att skriva i sömnen i forumet..?

😆

Dela på andra sajter

Att folk går i sömnen är väl en sak, men att skriva i sömnen i forumet..?

😆

Ähh jag försökte bara parafrasera hennes hemsida. Men den gick tydligen blint... 😉

Hehe... jag tyckte att det passade som något drömscenario, eller möjligtvis något som någon kass reklamspeaker skulle försöka säga med inlevelse...

"Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer...

TATAAA!!!

-Boka dina konsertbiljetter nu, så har du chans att vinna hennes signerade CD"

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Ähh jag försökte bara parafrasera hennes hemsida. Men den gick tydligen blint... 😉

Inte alls, jag skrattade högt. 😆

Dela på andra sajter

Hehe... jag tyckte att det passade som något drömscenario, eller möjligtvis något som någon kass reklamspeaker skulle försöka säga med inlevelse...

"Hon rockar loss..headbangar...pågar lite. Blir uppfylld av musikens inre väsen. lever sig med i upplevelsen av att höra sin röst i samklang med kosmos och den heliga livmodern varifrån allt liv kommer...

TATAAA!!!

-Boka dina konsertbiljetter nu, så har du chans att vinna hennes signerade CD"

LOL!! 😆😉

Btw, jag HAR en signerad Regina Lund CD... 😎😎

Dela på andra sajter

jag kunde inte få de svävande orden ur huvudet och JA jag vet att det är Jättebarnsligt..

Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne!

😉😄

Dela på andra sajter

Så jag kunde inte låta bli att göra en gratisreklam(med inspiration ifrån eggheads parafrasering och tv4s proffsiga speakers...), eftersom jag ju faktiskt gillar henne!

😉😄

Låter lite som Kjell Alinge

Dela på andra sajter

😄😆

😄😄😄😄😄😄

Dela på andra sajter

jag kunde inte få de svävande orden ur huvudet och JA jag vet att det är Jättebarnsligt..

😄😆

bäst!

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

😄😆

Kul att du själv tycker du är rolig.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.