Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag ska köpa monitorer och är ganska sugen på tapco s5.Gör nästan uteslutande elektronisk musik och vill ha ett par m som låter cleant och lagom basigt.Har nån nå andra förslag på bra monitorer för denna musik?Priset skall helst vara mellan 3 och fem laxar.Hare bra

Redigerat av Liquid_6
Annons
Postat

har ett par såna, och själva tycker jag de låter instängda som fan.. men kompletterar med andra lådor aswell.. så jag har rätt rakt o rent ljud!! klarar inte så överdrivet långt ner i basen däremot, så då får du nog skaffa en baslåda till om du vill kunna mixa ner mot 60hz!!!

annars funkar de ok! körde endast med dessa i två år förrut, o de funkar.. konstigt nog gick de ner sjukt mkt i pris EFTER att jag köpte mina.. 🙂

ngt du kan kolla in är S8orna som kostar 3995:- på 4sound.. vilket mina S5or kostade när jag köpte dom!!!

annars är det bara att söka på forumet.. ämnet har tagits upp en miljard ggr!

• 2 månader senare...
Postat

Satsar nog på ett par genelec istället.Thx

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.