Neko Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Tror svaret ligger i att han frågade vad som har hänt... och det har hänt rätt mycket faktiskt. Egentligen så vet jag inte heller om det har blivit så OT ändå... finns ju värre trådar. (Ok, detta är väl OT...) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 24 augusti 2004 Dela Postat 24 augusti 2004 Neko, du har rätt. Osiris ber om 'et. Så låt oss fortsätta... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 26 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 26 augusti 2004 Osiris - din medlemspresentation har en tendens att utvecklas extremt off-topic, hur gör du? 😉 tjaa... jag vet faktiskt inte... det måste väl vara nåt fel på mig 🙂 men... är det bra eller dåligt? 😄 Love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Hej! \,,/ d^-^b \,,/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 26 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 26 augusti 2004 hej. ¶º∫»„’‰“¿ˆfl∏◊“ˇ”˝;˜¯»f∂†ª’ª 😆😄 Love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 אגדהב≈≈הוזחטךמסףץئؤآ؟،آشطـك ? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 augusti 2004 Dela Postat 26 augusti 2004 Jösses, sörvern är krypterad 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 2 september 2004 Dela Postat 2 september 2004 Osiris - din medlemspresentation har en tendens att utvecklas extremt off-topic, hur gör du? 😛 tjaa... jag vet faktiskt inte... det måste väl vara nåt fel på mig 😄 men... är det bra eller dåligt? 😲 Love. Det är väl bra? Det är väl alltid trevligt att vara trevliga mot varandra; ett sätt är väl lite småsnack... 😉 Hej förrexten! Jag är ny här; ALU eller nåt sånt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.