Lindgren (oregistrerad) Postat 10 mars 2007 Postat 10 mars 2007 Tidigare Just Us, med två nya medlemmar! Nytt bandnamn kommer med tiden, här är iallafall första låten: "JUST US" - TONIGHT Skriv gärna en kommentar! Johan
binary78 Postat 11 mars 2007 Postat 11 mars 2007 En kommentar är att jag inte fick låtlänken att funka. Direktlänk till mp3 är enklare.
Dexter Postat 11 mars 2007 Postat 11 mars 2007 Välspelat och välinspelat - men inte speciellt unikt. Dessutom blir jag lite yr i mössan av den hårt panorerade gitarren i början. 😉 Men det kanske bara är jag. /Dex.
Berggrund Postat 15 mars 2007 Postat 15 mars 2007 Jag tycker att det är en bra låt, bra mixat och bra arrangemang. Kanske lite vanlig, men den låter ändå bra.
Harmonica mike Postat 22 mars 2007 Postat 22 mars 2007 Tjena Piteå. Boden här.. Låten då,jo guran i början är lite jobbig då den är så hårt pannad höger när man sitter i lurar.Bra lirat och en hyfsad mix.Möjligen en liten gnutta reverb på lead sången.Ett medelstort rum,samt ett häng runt 2-6% inte mer. Då är det full pott från Boden hållet! Mvh Harmonica mike
Lindgren (oregistrerad) Postat 24 mars 2007 Postat 24 mars 2007 Härligt, kul att ni gillar! Mixningen har inte vi skött om, men ändå bra att få konstruktivkritik 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.