hobbex2004 Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Tjena, söker en samarbetspartner i Gbg trakten, för att producera låtar ihop... Du kommer få ha hand om sången:) Jag har sånginspelningsmöjligher i form av "sångbås" i min studio. Finns i dagsläget X antal låtar som bara väntar på att få dekoreras med din röst.. Låtrna/gengren är hårckrock med inslag av andra musikstilar. Det rör sig om allt från ballader till snabbare/tyngre låtar.... Hör av dig för mer info. MVh/Hobbe
State Postat 30 juni 2007 Postat 30 juni 2007 Tjena, söker en samarbetspartner i Gbg trakten, för att producera låtar ihop... Du kommer få ha hand om sången:) Jag har sånginspelningsmöjligher i form av "sångbås" i min studio. Finns i dagsläget X antal låtar som bara väntar på att få dekoreras med din röst.. Låtrna/gengren är hårckrock med inslag av andra musikstilar. Det rör sig om allt från ballader till snabbare/tyngre låtar.... Hör av dig för mer info. MVh/Hobbe Jag har sjungit i 25 år och gillar lite hobbyprojekt. Jsg har sjungit hårdrock, rock, blues, pop, visa så jag är hemma i de flesta stilar. Har en kraftfull röst med inslag av blues. en kan också sjunga stillsamt och mjukt så att svärmor gillar det. Kan tänka mig att prova. Ring 0705 - 309 610
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.