Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Någon mer än jag som har problemet att man loggas ut nästan direkt när man loggat in på nya studio sajten? Har rensat alla mina cookies men det hjälper inte. Problemet kanske har tagits upp tidigare, men om inte så har jag nu nämnt det iaf.

Mvh Ken

Annons
Postat

Tjenare! Kom precis hem och provade just, men märker inget konstigt med autoinloggningen (det är också flera som är inloggade). Har du fortfarande problem?

Postat (redigerat)
Tjenare! Kom precis hem och provade just, men märker inget konstigt med autoinloggningen (det är också flera som är inloggade). Har du fortfarande problem?

Har haft detta problem sedan 1 eller 2 dagar tillbaka. Har provat på 2 olika datorer, och även rensat cookies på bägge av dessa, men utan lyckat resultat. Någon idé om vad det kan bero på? Kan det vara något som jag kan åtgärda själv?

Tillägg: Minns att Midori hade samma problem.

Tillägg: Tror inte det kom i samband med nya autoinloggningen iom att problemet fanns innan den funktionen infördes.

Redigerat av addic59
Postat (redigerat)

Allright, bra, jag ska ta upp detta med utvecklarna imorgon! Tack för rapport.

EDIT: Tills dess, om du har två olika webbläsare installerade i din dator (typ IE och Firefox), har du provat att logga in med en webbläsare som du _inte_ har provat att logga in med tidigare?

Redigerat av Olsberg
Postat
EDIT: Tills dess, om du har två olika webbläsare installerade i din dator (typ IE och Firefox), har du provat att logga in med en webbläsare som du _inte_ har provat att logga in med tidigare?

Jag provade med Mozilla på denna dator, och IE på andra. Kan prova IE på denna och se om det fungerar bättre.

Postat (redigerat)

Med IE på denna dator lyckas jag inte logga in alls. Uppgifterna är korrekta, och jag kryssar för rutan "logga in mig automatiskt". Sedan dyker "sidan kan inte visas" upp.

Provade flera gånger. Borde inte ha med cookies att göra iom att jag inte besökt sajten med IE tidigare på denna dator. Mysko!

Redigerat av addic59
Postat

Skit i det. Men det som är tråkigt är att alla har skingrats för vinden.

Som det är nu så har vi kontrollrummet och 2 studio forum. Allt är väll bra. Men som det är nu är det stiltje överallt.

Jag tror att vi behöver sluta upp under ett forum. Man kan ha ideer om att man ska vara fristående och att studio är blaha balaha. Personligen har jag inga problem med detta. Jag vädjar dock till alla er som var på detta forum. Ge det en chans till.

Ni är den största tillgången. Men personligen så skullle jag se oss samlade på samma ställe.

Jag röstar på studios hemmsida men jag kan mycket väl ha fel.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.