pennudd Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 (redigerat) Även om det tar lite tid att lära sig logic, det var ca tre år sedan sist jag jobbade med det så fungerar allt klockrent!!! Inget strul... Drivarna till mitt ljudkort behövdes inte ens installeras. Datorn är dyr, men jag kan rekommendera alla att skaffa Mac. och oj vad allt är enkelt i operativet. Mer användarvänligt... och då har jag endast haft den i en vecka. Pc har jag kört hela livet med. En till grej... DATORKRAFT... 🙂 Även om pluggarna måste kompliteras så är dom extremt mycket bättre än cubase orginalpluggar. Speciellt syntharna.. En stor plump i protokollet är dock att jag inte har någon användning av mitt gamla uad kort eftersom intelmackarna endast har pci express kort platser. Jag är såld... Direkt från början Redigerat 7 mars 2007 av pennudd
Joelstromgren Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Intel Macarna kan väl varken ha Pci eller Pci express.
hefu Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Fel. iMac har förvisso inga åtkomliga för användaren, men den har PCIe inbyggt. Men Mac Pro, som ju är en Intel-Mac, har PCIe inbyggt.
Joelstromgren Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Fel. iMac har förvisso inga åtkomliga för användaren, men den har PCIe inbyggt. Men Mac Pro, som ju är en Intel-Mac, har PCIe inbyggt. Coolt, Det visste jag inte. Men vad finns det för mening med det om man inte kommer åt den? 😛
ViktorDenStore Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Datorn är dyr, men jag kan rekommendera alla att skaffa Mac. Jämförelsevis med vad man får för pengarna tycker jag inte alls att de nya Intel-macarna är dyra. Jag tycker snarare att de är riktigt prisvärda. .Viktor
MikkeÖland Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Kul. Du kommer troligen att upptäcka att äga en Mac är en livstil inte bara ett ägande 😛 / Mikke
Joelstromgren Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Kul. Du kommer troligen att upptäcka att äga en Mac är en livstil inte bara ett ägande 🙂 / Mikke Precis, och en mac gör dessutom livet mycket enklare! Och mer värt att leva! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.