Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Även om det tar lite tid att lära sig logic, det var ca tre år sedan sist jag jobbade med det så fungerar allt klockrent!!!

Inget strul... Drivarna till mitt ljudkort behövdes inte ens installeras. Datorn är dyr, men jag kan rekommendera alla att skaffa Mac.

och oj vad allt är enkelt i operativet. Mer användarvänligt... och då har jag endast haft den i en vecka. Pc har jag kört hela livet med.

En till grej... DATORKRAFT... 🙂

Även om pluggarna måste kompliteras så är dom extremt mycket bättre än cubase orginalpluggar. Speciellt syntharna..

En stor plump i protokollet är dock att jag inte har någon användning av mitt gamla uad kort eftersom intelmackarna endast har pci express kort platser.

Jag är såld... Direkt från början

Redigerat av pennudd
Annons
Postat
Fel. iMac har förvisso inga åtkomliga för användaren, men den har PCIe inbyggt.

Men Mac Pro, som ju är en Intel-Mac, har PCIe inbyggt.

Coolt, Det visste jag inte. Men vad finns det för mening med det om man inte kommer åt den? 😛

Postat
Datorn är dyr, men jag kan rekommendera alla att skaffa Mac.

Jämförelsevis med vad man får för pengarna tycker jag inte alls att de nya Intel-macarna är dyra. Jag tycker snarare att de är riktigt prisvärda.

.Viktor

Postat
Kul. Du kommer troligen att upptäcka att äga en Mac är en livstil inte bara ett ägande 🙂 / Mikke

Precis, och en mac gör dessutom livet mycket enklare! Och mer värt att leva! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.