Jump to content
Annons

UAD 1 Med PCIe


nickponcho (oregistrerad)

Recommended Posts

nickponcho (oregistrerad)

Tänkte kolla om någon har hunnit köpt UAD 1 PCIe korten och om dom fugerar bra och om man stött på några buggar.

Själv tänkte jag skaffa en ny dator och står i valet och kvalet om man skall köpa ett I975X moderkort och då med fler PCI eller fler PCIe.

Vad tror ni är smartast och vad fungerar bäst???

Vad kostar motsvarigheten För UAD1 PCI ultra Pak för PCIe (vad heter det packet)??

MVH

Nick

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nickponcho (oregistrerad)

Om man skulle köpa UAD1 Expert PAK PCIe och man får en voucher på 750$

Hur använder man dom? vart köper man pluggarna. om man gör det via deras hemsida. hur mycket kostar frakten eller tankar men ner dom direkt på sidan eller hur fungerar det??

MVH

Nicklas

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man skulle köpa UAD1 Expert PAK PCIe och man får en voucher på 750$

Hur använder man dom? vart köper man pluggarna. om man gör det via deras hemsida. hur mycket kostar frakten eller tankar men ner dom direkt på sidan eller hur fungerar det??

MVH

Nicklas

Tyvärr kan jag inte uttala mig om stabiliteten i PCIekorten, men eventuella bekymmer har undgått mitt synfält i alla fall.

"Vouchern" som du får använder du direkt på www.uaudio.com i deras onlinebutik. När du installerar uppdateringen för ditt UAD-1 får du med alla pluggar. Det du betalar för är "in essence" licensen.

Jag har 1176LN, LA2A och Plate 140 (de två förstnämnda fick jag med, eftersom de ingick på tiden som korten hette Mackie).

Link to comment
Dela på andra sajter

HAR ETT PCI O ETT PCe o det har funkat klockrent inga probs faktiskt. Döm av min förvåning.. Har en dell duo 2,4 2gb ram kör protools o live

Link to comment
Dela på andra sajter

Det du betalar för är "in essence" licensen. ????

Var det där en fråga?

Ja, det du betalar för är, kort sagt, licensen. Pluggen får du när du installerar mjukvaran, men du kan inte använda den!

Om jag nu har besvärat mig med att svara på din fråga är det väl inte för mycket begärt att du formulerar en ordentlig följdfråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...