Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har tröttnat på att läsa manualen som pdf fil, får ont i huvudet efter tag. Så jag undrar om den går att köpa i bokform någonstans, eller jag ska behöva skriva ut 600 sidor på min skrivare? :rolleyes:

Annons
Postat (redigerat)

En vän som köpte paketet från Tyskland fick manualen på just tyska, så det var utskrift av pdf:en som gällde ändå.

Som svar på din fråga ToneHenk, mig veterligen går inte manualen att köpa separat.

EDIT: Första stycket gällde Cubase 4 och Inte Cubase Studio 4, my bad.

Redigerat av Olsberg
pme (oregistrerad)
Postat

Det är väl ingen tryckt manual i studio versionen?

Postat

Ja då får man väl börja mata skrivaren med en bunt papper. Lite synd att det bara är till cubase 4 som det medföljer manual i bokform, och inte till cubase studio 4.

Jag hade gärna betalat lite extra för programmet om en bok hade inkluderats, det är ju ganska mycket pengar man får betala ändå. Har för mig att jag köpte mitt för 3800:-

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.