Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag får fel så fort jag provar att skriva in fler än ett sökord, när jag söker efter inlägg.

Hur är det tänkt att fungera?

Forumet börjar ju innehålla ganska många inlägg nu och med det stiger ju värdet på en bra sökfunktion.

Det borde ju verkligen gå att skriva in flera ord som man vill ska finnas med, både som en söksträng och som flera olika sökord.

Jag hade tänkt att söka på Gratis Sampling, men då fick jag bara felmeddelande? Det blir ju inte så lyckat om man bara söker på samplingar, eftersom det resulterar i upp emot 250 svar...

Vad är tanken egentligen?!?!

Annons
Postat

Vad fick du för felmeddelande? Forumet har en funktion som förhindrar flood search. Dessutom så bör du ställa in vilken del av forumet du vill söka på. Jag hittar nästan alltid det jag letar efter när jag söker, och får inga felmeddelanden.

Postat

Du har rätt, det berodde på att jag sökte för tätt.

I vilket fall verkar det bara som om den söker som en sträng om man skriver två ord. Lite synd, för det blir ju väldigt petigt med stavningen och ändelser på orden.

Nåja, det får man kanske stå ut med..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.