Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mboxen har kommit, glad som man var sÄ hoppades jag verkligen pÄ att allt skulle gÄ problemfritt denna gÄngen.

SjÀlvklart pissade jag i motvind och nu sitter jag för mig sjÀlv och svÀr och Àr irriterad.

Jag startar datorn, kopplar in usb-kabeln till datorn och det ploppar upp massa "ny enhet hittad" rutor och allt verkar gÄ bra.

Jag hittar mboxen under ljudenheter osv.

Jag installerar pro tools skivan dÀr tydligen audio drivrutinerna lÄg, setupen ber mig starta om datorn vilket jag gör

NÀr jag vÀl startat om datorn sÄ hittar den inte kortet under ljudenheterna och inget verkar gÄ som det ska.

Drar jag ur usb kabeln och sÀtter i den igen hörs bara de klassiska "blubb" ljudet frÄn windows och inget mer Àn sÄ.

NÄgon manual verkar inte ingÄtt, blir lite halvtjurig.

SÄ jag vÀnder mig till er, vad ska jag göra?

Hur gjorde ni nÀr ni installerade eran Mbox?

Tack för eventuella svar.

Annons
Postat

fanns inget om det i bios, och löste sig inte nÀr jag inaktivera i windows heller.

Har mÀrkt ett annat trevligt problem med, Pro tools gÄr inte att avinstallera.

Filen Ă€r tydligen corrupt :S Har vĂ€l blivit nĂ„got fel vid installationen dĂ„ 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.