Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan. Har gjort flera låtar i FL men när jag gör om dom till Mp3 så låter dom helt annorlunda när jag spelar dom i iTunes än vad dom gör när jag spelar dom i FL. Kan man fixa det med "Fruity MultiBand Compressor" eller är det något annat som det är jag ska använda mig utav?

Annons
Postat

Har svarat på frågan ett flertal gånger innan, du kan inte göra mer än att mixa och samtidigt refferens lyssna i andra högtalare. Köp nya monitorer så slipper du oftast obehagliga överraskningar.

Postat

Provade att bara byta och spara det i wav format och det blev genast mycket bättre. Lät faktiskt precis som det gjorde i FL.

Tack ändå...

Postat
Provade att bara byta och spara det i wav format och det blev genast mycket bättre. Lät faktiskt precis som det gjorde i FL.

Tack ändå...

Mjo, LAME encodern kan vara klurig ibland.

Testa tex att spela upp en mp3:a direkt ifrån Fl i WMP. Går inte pga läsfel, dock funkar filerna perfekt i tex winamp...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.