Joelstromgren Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Godkväll införskaffade mig förra veckan en M-box och därmed kör jag nu Pro tools istället för cubase. I början ångrade jag mig som fan kan jag säga. önskade att jag aldrig bytte cubaset (music productions toolkit-på-luthman-kampanjen) Men efter ett antal svordommar, datormöss i väggen, och diverse könsord riktade mot min dator så skulle jag nu (6 dagar efter) aldrig få för mig att byta tillbaka. Anyway... Jag har du suttit och knåpat ihop en liten visa som jag nu tänker dela med mig av. dock är den inte 100% finslipad med så gott som klar, Glömde nämligen att göra en fade out i slutet , men vafan. Sen kommer det eventuellt lite sång på denna i framtiden 😳 . Lite feedback hade varit trevligt. LÅTNAMN: 26 on a bad radio ARTIST: Me GENRE: rockrock LÅTLÄNGD: cirkus 3 KOMPOSITÖR: Joel Strömhren PRODUCENT: Joel Strömgren INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: MP3 STORLEK: 3 STATUS: I princip färdig http://www.speedyshare.com/642208356.html
manne_vxu Postat 28 februari 2007 Postat 28 februari 2007 Tjena! Får man fråga vad det är för trummsamplingar du använder? Gillade dom!!!
Joelstromgren Postat 28 februari 2007 Trådstartare Postat 28 februari 2007 Javisst får du det 😕 det är Addictive drums Demo 🙂 Tycker mycket om Addictive.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.