One night in The Trance Postat 21 augusti 2004 Dela Postat 21 augusti 2004 (redigerat) Hej jag är ny här hoppas alla här snäll mot mig 😄 , Redigerat 21 augusti 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 augusti 2004 Dela Postat 21 augusti 2004 Välkommen... Vi är alltid snälla. & du lär dig snart vilka det lönar sig att vara snäll emot... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 21 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 21 augusti 2004 Tackar Danny Cort, 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 augusti 2004 Dela Postat 21 augusti 2004 Hej! Du är säkert snäll. Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 21 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 21 augusti 2004 (redigerat) hehe 😄 kanske det nattvaktaren , vem vet ..kanske jag är elak Redigerat 21 augusti 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 augusti 2004 Dela Postat 21 augusti 2004 Hallåja! Och välkommen! Alla är inte alltid snälla. Du lär dig snart vilka. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 hehe 😄 kanske det nattvaktaren , vem vet ..kanske jag är elak Hehe... Ingen idé att försöka vara elak mot den mannen. If you can't beat them, join them. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Bill Gates sade "If you can't beat them, eat them". Alla har ett pris, motståndare är till för att köpas. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Bill Gates sade "If you can't beat them, eat them". Alla har ett pris, motståndare är till för att köpas. 😄 smartass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Hallåja! Och välkommen! Alla är inte alltid snälla. Du lär dig snart vilka. 😄 & alla är inte alltid smarta, det lär du dig också vilka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 22 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2004 (redigerat) tack alltihopa för varma välkomna, det visa sig redan att ni e så snäll, 😄 Redigerat 22 augusti 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Hejhej! 😄 ...jag är en av dom elaka... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Hallåja! Och välkommen! Alla är inte alltid snälla. Du lär dig snart vilka. 😄 & alla är inte alltid smarta, det lär du dig också vilka... Precis. //smartass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 22 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2004 Tack Diwic 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 Hejhej! 🙂 ...jag är en av dom elaka... 😄 Tro honom inte. En kille som bakar muffins kan helt enkelt inte vara elak....men å andra sidan brukar ju Nattvaktarn baka rågbullar så det håller väl inte riktigt........ 😉 HURSOMHELST välkommen skall tilläggas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 augusti 2004 Dela Postat 22 augusti 2004 HiYa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Egghuvudet är snällt för det mesta 😱 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Välkommen! Mig kan du lita på, jag är alltid snäll.. 😄😱 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zamn Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Välkommen hit som sagt. Jag är också ganska ny och kan intyga att de flesta som skriver här är helt ok. Det gäller att aldrig ta illa upp på forum bara, det blir lätt missförstånd och somliga är snabba med avtryckaren! Studio forum verkar vara bland de bättre faktiskt ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 tjena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Hej,hej ochvälkommen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 23 augusti 2004 Dela Postat 23 augusti 2004 Hoj och välkommen! Lite nyfiken på varför du valt ett sådant långt namn? (och vad det kan tänkas betyda) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.