Umemagnus Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) LÅTNAMN: SVINFYLKING ARTIST: SLB GENRE: FOLK KOMPOSITÖR: Magnus Holmström (Umemagnus) PRODUCENT: SLB MEDVERKANDE; Magnus H och Tomas "Limpan" Lindberg INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: MP3 LÄNGD: 2.32 STORLEK: 2.9 MB STATUS: Färdig inspelning... Mixning kvar.. LÅTLÄNK- SVINFYLKING Instrument; Moraharpa och "12:a"... Tar gärna emot alla möjliga förslag vad gäller arr, mix och dyligt... för långt, för kort, för ödmjukt, för...föriskt..., ja... spit it out. Förtydligande; Detta är grunden till en kommande skiva, releasen är bokad i Chicago i slutet på aug 😠 Återkommer om den svenska releasen också, men först ska vi spela in skivan klart... Så, vi kommer på denna skiva vara en duo med Nyckelharpor/sträng (Gitarr, buzoki, mandola) Redigerat 26 februari 2007 av Umemagnus
Umemagnus Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 hörni, kom gärna med ideér om eventuella ändringar, då vi kommer att fortsätta med inspelningen under kommande helg... Hör jag inget annat, så sparar jag dehär och skyller på Er om nån undrar... 😎 Nädå, men lite feedback skulle va trevligt.
Drik Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) Lyssnar nu i hörlurar. Bra bredd på mixen. "Basharpan" som kommer in vid 0:55 kunde vara aningen tydligare, mer centrerad åt höger (basen ligger aning åt vänster i mixen nu) och eq:ad med en höjning runt 70-80hz. Nu är jag iofs jävligt petig! 😎 Toppenbra! Riktigt skönt detta! 😎 Redigerat 26 februari 2007 av Drik
Umemagnus Postat 26 februari 2007 Trådstartare Postat 26 februari 2007 Ah, tackar för lyssningen. Det är nog Subbasen jag lade på 12:an som är ute och spökar.. Kul att du gillar det 😎
lonewind Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 LÅTNAMN: SVINFYLKINGARTIST: SLB GENRE: FOLK KOMPOSITÖR: Magnus Holmström (Umemagnus) PRODUCENT: SLB MEDVERKANDE; Magnus H och Tomas "Limpan" Lindberg INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: MP3 LÄNGD: 2.32 STORLEK: 2.9 MB STATUS: Färdig inspelning... Mixning kvar.. LÅTLÄNK- SVINFYLKING Instrument; Moraharpa och "12:a"... Tar gärna emot alla möjliga förslag vad gäller arr, mix och dyligt... för långt, för kort, för ödmjukt, för...föriskt..., ja... spit it out. Förtydligande; Detta är grunden till en kommande skiva, releasen är bokad i Chicago i slutet på aug 😎 Återkommer om den svenska releasen också, men först ska vi spela in skivan klart... Så, vi kommer på denna skiva vara en duo med Nyckelharpor/sträng (Gitarr, buzoki, mandola) Tjo... nu har jag lyssnat några gånger..... ja... om du undrar... 😄 kommentarer får du på msn...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.