pompe Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout
Pazo Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout De flesta använder ju det gamla.
Kurt Cobain Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout De flesta använder ju det gamla. Och ett gäng på ett nytt forum ! Redigerat 26 februari 2007 av Kurt Cobain
Umemagnus Postat 25 april 2007 Postat 25 april 2007 Ja, riktigt trevligt, nu börjar det hänga 40-50 pers här igen!!!
Danabacken Postat 27 april 2007 Postat 27 april 2007 Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😳
lavrell Postat 27 april 2007 Postat 27 april 2007 Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😳 Ja, jag känner iaf att jag trivs bättre här och fler verkar droppa tillbaka 😄 Som jag skrev i en annan tråd känns det här forumet mer lättöverskådligt, gillar gränssnittet som fan nu när man inte sett det på ett tag.
david.roennlund Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 Ska bli spännande att se vad Olsberg & Co pysslar med nu 😕 Hoppas det blir bra och trevligt!!
sounden Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😉 Ja, känns så..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.