Sacko Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 (redigerat) Jag drog igång FL studio o gjorde en låt lite snabbt 😆 Är på nivån mellan nybörjare och average joe där, så förvänta er ingen tiesto 🙂 http://www.speedyshare.com/812744410.html Nå, något o lyssna på?😎 EDIT: Sacko - Huvudvärk Det är techno, den är 1.24 lång, gjord i fl studio only, jag e producent (wtf), det är mp3, 1,6 mb stor fil, den e fett me keff tack joel 😄 Redigerat 24 februari 2007 av Sacko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 1. * LÅTNAMN: * ARTIST/GRUPP: * GENRE: * LÅTLÄNGD: * KOMPOSITÖR: * PRODUCENT: * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: * FORMAT: * STORLEK: * STATUS: * LÅTLÄNK: Fixa det överstående. 2. Posta i demoinspelningar 😆 puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 24 februari 2007 Dela Postat 24 februari 2007 Är på nivån mellan nybörjare och average joe där, så förvänta er ingen tiesto Ahhh, Tiesto. Alla nybörjares dröm =). Nå, något o lyssna på? 😛 Nja du, Upprepande, Äcklig lead som skär i öronen. Jobba mer på dina låtar så ska du se att du kommer någon vart. Jag drog igång FL studio o gjorde en låt lite snabbt 😉 Det uttrycket finns inte inom musik..... //Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emil90 Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 Vad har du använt för sampel på basen? Låter fett skönt tycker jag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tjapp (oregistrerad) Postat 10 maj 2007 Dela Postat 10 maj 2007 (redigerat) det var tur man fick en förvarning på låtnamnet, så man hinner sänka volymen EDIT: min första post inleder jag såddär, skäms :/ Redigerat 10 maj 2007 av tjapp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kberg Postat 13 maj 2007 Dela Postat 13 maj 2007 Sacko: Skön låt 😮 Men kan jobbas mera på, känns som nivåera är lite över vad det skall vara. Prova med Compressors så kommer du får fram ett skönare och mindre öronbedövande sound. Har du kommt något längre på den? Skulle vilja höra mera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axelgronblad Postat 7 juni 2007 Dela Postat 7 juni 2007 jag tycker faktiskt att den var härlig att lyssna på😱 skön takt och härliga ljud! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TurkeLLi Postat 18 juni 2007 Dela Postat 18 juni 2007 Hur laddar man ner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stojj2 (oregistrerad) Postat 19 juni 2007 Dela Postat 19 juni 2007 Jag tycker den låter roligt som en ond cirkus låt eller nåt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 juni 2007 Dela Postat 19 juni 2007 Det låter som som om Orsa Spelmän hade fått tag på en kopia av eJay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 19 juni 2007 Dela Postat 19 juni 2007 Hmmm, tycker det låter lite VÄL emkelt och banalt! Fyll på med mer ljud och gör det lite mer varirande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.