ynot Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Ok, here we go. en galen sak, endast råmixad...hehe. kan behöva nåt varv för att hitta tråden? Ett samarbete över allt förstånd gjort enligt hagelskotts principen.... LÅTNAMN: in love ARTIST/GRUPP: ete phone home GENRE: missöden LÅTLÄNGD: 2,54 KOMPOSITÖR: equlity... ynot emulator... PRODUCENT:de samma EV. MEDVERKANDE: de samma INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: (ex. mp3/ STORLEK:STATUS: tyck så mixas det Your browser does not support the HTML5 audio tag
MikkeÖland Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Allvarligt! Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det. Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez / Mikke
ynot Postat 23 februari 2007 Trådstartare Postat 23 februari 2007 Allvarligt! Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det. Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez / Mikke bugar men vi är dock tre om det men jag tar det som ett strot pluss:::
Emulator Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Allvarligt! Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det. Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez / Mikke tackar för detta! Vi hoppas att den ska bli riktigt bra om den snyggas till ite......har potential?
Valdez Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Ja så här kan man ju också göra... Lyssnade och tänkte att det skulle allt vara intressant och höra denna låt live. Det är en annorlunda och händelserik låt... Gillar uttrycket i sången... Bra jobbat grabbar...😆
martinm Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Har för jävla taskig lyssning just nu, inbyggda högtalare på laptop. Ändå känns det som nåt smått genialt tränger igenom. Gott jobb 😛
Jon Rinneby Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Ska snart ta mig an låten, håller på med en egen mix bara. Håll ut 😛
Vallhagen Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Tokbra. Hehe, att Ynot dyker upp i detta sammanhang är ju nästan "självklart", men equality?!?! Alltså (för bövelen, och ingen ironi eller så) inte illa menat alls, jag är positivt överraskad. Hr Emulator har jag inte koll på sen tidigare. Är det den onde synthmannen i sammanhanget? Skitkul. Svinbra. Jävlar i havet. Genialiskt. Ännu ett forumsamarbete som slår högt och hårt. Tack för kaffet.
Emulator Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 tja......oinde syntmannen kan nog vara bra benämning 😎 de andra galningarna har inte varitsvårövertalade heller 😳 tre tokar 😎 men jävligt kul var det!
equality Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 ...Hehe, att Ynot dyker upp i detta sammanhang är ju nästan "självklart", men equality?!?!.... Jo jag vet.... ställlde mig vid avgrunden, blundade och HOPPADE!! 😛 Tack Vallis. QL att du gillade dett.
Emulator Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 EQ: du har nog en av de större spännvidderna på forumet, och vi får tacka som får förtroende att bidra till dina grejjor!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.