Jump to content
Annons

Music studio 2005 delux

Recommended Posts

melody (oregistrerad)
Postat

😏😎😕😕😕😕😕 Hej alla / nĂ„gon dĂ€r ute! Har inhandlat "music studio 2005 delux för att spela in sĂ„ng och elgitarr , pyssla ihop lite egna lĂ„tar och ha lite kul. FrĂ„gade i affĂ€ren efter ett enkelt program till detta syfte. SLITER just nu mitt hĂ„r och VRÅLAR av frustration......för jag fattar ingenting!!!!!!!!!!!!!! SĂ„ jag undrar om det finns nĂ„gon underbar person som skulle vilja hjĂ€lpa mig att komma igĂ„ng. Synd att det inte finns nĂ„gon svensk beskrivning...( skulle faktiskt ha betalt nĂ„gra hundra till för en sĂ„dan) TUSEN KRAMAR till den sjĂ€l som kan hjĂ€lpa mig via hotmail eller annat sĂ€tt.

Suck! / Melody

Annons
melody (oregistrerad)
Postat
En snabb titt pÄ deras hemsida verkar ju förklara precis hur programmet fungerar. PÄ svenska ÄxÄ.

quickstart

En snabb titt pÄ deras hemsida verkar ju förklara precis hur programmet fungerar. PÄ svenska ÄxÄ.

quickstart

😎😎😄😄😄😄😄

Jo..de sidorna har jag sett och Ă€ven installerat efter men tycker mest det Ă€r en massa skĂ€rmförklaringar..you know...jag Ă€r tyvĂ€rr inte sĂ„ smart...skulle vilja ha en idiotsĂ€ker vĂ€gledning..step by step / 🙂

Postat

Har tittat pÄ Music Studio 2003 Ä 2004 sen tidigare och svaret Àr - it sucks! Magix har MYCKET bÀttre program pÄ sitt sortiment. Ett lÀttjobbat sÄdant Àr Magix MusicMaker Gen 6 deLuxe och pÄ proffssidan finns Samplitude 6 och 7, Àven de relativt lÀttjobbade. SÄ tillbaka till affÀren och fÄ pengarna tillbaka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.