Wernborg Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Oj. Helt plötsligt vill man springa till gitarren och börja göra låtar igen. Fler som känner så nu när världen har kommit tillbaka. 😕 och man har nån att tala med.
DåligtGehör Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Nä, jag börjar längta tillbaks till den goa communityn 😕
Thomas Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Nä, jag börjar längta tillbaks till den goa communityn 😕 Vitsigt 😕
ChromaWoods Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Nä, jag börjar längta tillbaks till den goa communityn 😕 Oroa dig inte, den kommer tilbaka. 😕
slaptap Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Helt plötsligt vill man springa till gitarren och börja göra låtar igen. Fler som känner så nu när världen har kommit tillbaka. 🙂 och man har nån att tala med. Harmonin har infunnit sig... 😉
Wernborg Postat 18 februari 2007 Trådstartare Postat 18 februari 2007 ALLT ÄR REDAN GIORT! 🙂 Ok. Jag säljer prylarna då. 😉
Emulator Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 NEJ!!!! Du ska lägga ett gitarrspår åt mig först, men sälja gärna all annat. 😄
Wernborg Postat 18 februari 2007 Trådstartare Postat 18 februari 2007 Tack. Skönt att nån ville ha mig kvar i gamet. 😄
Wernborg Postat 18 februari 2007 Trådstartare Postat 18 februari 2007 Varför är forumet tillbaks för? Skojar du med oss? 😏 Dom fick så mycket skit och insåg att kommunen inte höll riktigt ännu. Därför öppnade dom här igen.
Overkill Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Varför är forumet tillbaks för? Skojar du med oss? 😏 Dom fick så mycket skit och insåg att kommunen inte höll riktigt ännu. Därför öppnade dom här igen. Öhm, kommunen? 😕😄
Micke H Postat 18 februari 2007 Postat 18 februari 2007 Varför är forumet tillbaks för? Skojar du med oss? 😏 Dom fick så mycket skit och insåg att kommunen inte höll riktigt ännu. Därför öppnade dom här igen. Öhm, kommunen? 😕😄 Näe, jag har aldrig gillat varken Stockholms kommun eller Solnas kommun. Kan vi inte återgå till bondesamhället som vi hade förr i tiden? Vill jag åka in till staden och sälja mina grisar och köpa lite grödor, ja, då tar jag fan i mig min häst och vagn och åker in på dom upptrampade, jobbiga vägarna. Och ingen skall komma och snacka om bilbälte med mig!
Eternal Postat 19 februari 2007 Postat 19 februari 2007 (redigerat) Gött Wernborg! Finns lusten kvar nu också? Edit: Bra att de öppnade här igen. Den nya installationen var riktigt långsam. Men hoppas ändå att de fixar det snabbt. Redigerat 19 februari 2007 av Eternal
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.