Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Oj.

Helt plötsligt vill man springa till gitarren och börja göra låtar igen. Fler som känner så nu när världen har kommit tillbaka. 😕 och man har nån att tala med.

Annons
Postat
Helt plötsligt vill man springa till gitarren och börja göra låtar igen. Fler som känner så nu när världen har kommit tillbaka.  🙂  och man har nån att tala med.

Harmonin har infunnit sig... 😉

Postat

ALLT ÄR REDAN GIORT!

😉

Postat
Varför är forumet tillbaks för?

Skojar du med oss? 😏

Dom fick så mycket skit och insåg att kommunen inte höll riktigt ännu. Därför öppnade dom här igen.

Postat

Skojar du med oss? 😏

Dom fick så mycket skit och insåg att kommunen inte höll riktigt ännu. Därför öppnade dom här igen.

Öhm, kommunen? 😕😄

Postat

Skojar du med oss? 😏

Öhm, kommunen? 😕😄

Näe, jag har aldrig gillat varken Stockholms kommun eller Solnas kommun. Kan vi inte återgå till bondesamhället som vi hade förr i tiden? Vill jag åka in till staden och sälja mina grisar och köpa lite grödor, ja, då tar jag fan i mig min häst och vagn och åker in på dom upptrampade, jobbiga vägarna. Och ingen skall komma och snacka om bilbälte med mig!

Postat (redigerat)

Gött Wernborg! Finns lusten kvar nu också?

Edit:

Bra att de öppnade här igen. Den nya installationen var riktigt långsam. Men hoppas ändå att de fixar det snabbt.

Redigerat av Eternal

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.