Jump to content
Annons

Susning.nu


tbruce

Recommended Posts

Annons

Äh, jag tycker vi fortsätter diskutera susning. Här är vad dom säger om natur.

Naturen består av mark, vatten, luft och PLM-produkter. Den kan användas som underlag för parkeringshus, kärnkraftverk och municipalsamhällen. Där naturen inte används till något kallas den grönområde. Ur naturen får vi vissa råvaror, såsom mat, massaved och makadam. I de hål som därvid uppstår lägger vi t.ex. gamla järnstänger, potatisskal och bildäck. Detta kallas kretsloppet i naturen. I naturen finns lappar, campingturister och djur.

och så vidare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Och såhär säger de om John Holmes.

John Holmes, porrskådespelare, född den 8 augusti 1944 i Ohio, USA (som John Curtis Estes), död den 13 mars 1988 i sviterna av AIDS.

John Holmes var en gedigen karaktärsskådespelare, som ofta medverkade i ångande, suggestiva verk med erotiska undertoner.

Holmes är känd för sitt storslagna, närmast majestätiska könsorgan, som var uppåt 30 centimeter långt i erigerat tillstånd, och täckt av silkeslen, tunn hud. Blågröna ådror sökte sig oroligt fram över dess skaft likt norska fjordar; det spända, glänsande ollonet förde tankarna till en omogen bifftomat. Av sentida lärjungar kallas John ofta den avlidne mästaren.

John bar ofta en välansad, blond så kallad polismustasch på överläppen, hade lockigt askblont hår med självfall som gungade i takt med hans frustande stötar, och var redan före sin hivdiagnos skönt, knarkigt utmärglad.

Rykten som gick var att John fram till sin död hade haft sex med över 10 000 kvinnor, vilket troligtvis är en lögn.

Filmen Boogie Nights, regisserad av Paul Thomas Anderson, är löst baserad på mästarens fantastiska karriär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om tråden delas vore det väl passande att också döpa om den till "Timbaland samplade en låt", vilket jag inte riktigt förstår kan uppröra någon 2007.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, jag tycker vi fortsätter diskutera susning. Här är vad dom säger om natur.
Naturen består av mark, vatten, luft och PLM-produkter. Den kan användas som underlag för parkeringshus, kärnkraftverk och municipalsamhällen. Där naturen inte används till något kallas den grönområde. Ur naturen får vi vissa råvaror, såsom mat, massaved och makadam. I de hål som därvid uppstår lägger vi t.ex. gamla järnstänger, potatisskal och bildäck. Detta kallas kretsloppet i naturen. I naturen finns lappar, campingturister och djur.

och så vidare..

Den där artikeln är genialisk. Fast du tog ju bort dom bästa bitarna.

EDIT: Test.

Redigerat av tbruce
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, ett par inlägg i den här tråden är väldigt, väldigt OT! Däribland mitt, här ovan.

Susning var roligt, just för att det var så slappt. Spana in det här bara:

http://susning.nu/F%e5lletidningen

Ett fanzine som klistrades fast på ful-fålle och såldes på Emmabodafestivalen i 48 exemplar har sin egen artikel. Genialiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, jag tycker vi fortsätter diskutera susning. Här är vad dom säger om natur.
Naturen består av mark, vatten, luft och PLM-produkter. Den kan användas som underlag för parkeringshus, kärnkraftverk och municipalsamhällen. Där naturen inte används till något kallas den grönområde. Ur naturen får vi vissa råvaror, såsom mat, massaved och makadam. I de hål som därvid uppstår lägger vi t.ex. gamla järnstänger, potatisskal och bildäck. Detta kallas kretsloppet i naturen. I naturen finns lappar, campingturister och djur.

och så vidare..

Den där artikeln är genialisk. Fast du tog ju bort dom bästa bitarna.

Ja, jag vet, tog det första helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...