DJ I0N Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 (redigerat) Hejsan jag skulle vilja ha lite undervisning inom FL Studio om det skulle vara någon schysst kille/tjej som skulle vilja ge mig lite undervisning på Msn. Snälla finns det någon som vill hjälpa mig 😆 Redigerat 11 februari 2007 av DJ I0N Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DarkActivities Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Undervisning? .. Står det inte lite i dokumenten du fick när du köpte FL-studio? 😆 Annars är det ju bara att logga in på FL-Studios hemsida och kolla in Video tutorials!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJ I0N Postat 11 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2007 kan du FL studio 😆? lär mig plx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elvispen Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Sökte på youtube och fick upp det här. Hoppas det hjälper... Har själv aldrig hållit på med det men kolla på filmerna och läs lite i manualen. Sen LEK! Det är så man lär sig mest när man väl kommit in i det grundläggande, iaf om man som jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att läsa manualer. Lycka Till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Hejsan jag skulle vilja ha lite undervisning inom FL Studio om det skulle vara någon schysst kille/tjej som skulle vilja ge mig lite undervisning på Msn.Snälla finns det någon som vill hjälpa mig 😆 Finns en massa video turoials på hemsidan. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
El Hadji (oregistrerad) Postat 28 mars 2007 Dela Postat 28 mars 2007 Kan det vara så att manualen kom bort på vägen från Piratebay??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 mars 2007 Dela Postat 28 mars 2007 www.nexustwins.com - Lyssna, bedöm, adda. svenska_maffian[-at-]hotmail.com //Nexustiwns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.