noic (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 hej jag söker seriösa människor som vill ta sig en titt på min musik och ge dem ett omdömme. skriv gärna det här kommer att besöka regelbundet. musiken hittar du på http://www.myspace.com/johanskoog mvh johan skoog 😉
Eternal Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Lyssnar på "EGO". Låter riktigt välgjort. Bra sång! Fin refräng. Låter kommersiellt. Det enda jag inte gillar är basljudet. Låter för elektroniskt. Bra låt. Sen borde du skaffa ett annat ställe att lägga upp musiken på. Tog rätt lång tid att ladda.
noic (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 ok det vra ju inte bra det med nedladdningen. ska kolla upp detta. tack föresten mvh johan skoog
Vallhagen Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Lägg upp en låt eller två under avdelningen "demoinspelningar" här på forat. Å skriv en presentation:) ... Det är fiffigaste sättet att få respons här!
noic (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 (redigerat) det ska jag absolut göra.. tack för tipset. mvh johan Redigerat 11 februari 2007 av noic
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.