alexfree Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 finns det några för eller nackdelar med att ha Digi002R+Command8 jämfört med Digi002....!?
Janne Johansson Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Det jag brukar säga till mina kunder är följande: Digi 002 kan fungera som en digitalmixer med inbyggda effekter utan att datorn är med i spelet. Command 8 kan via MIDI styra andra mjukvaror än Pro Tools. I övrigt har de två systemen väldigt liknande funktionalitet. Hoppas det hjälper.
brojd Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Jag kör en 002R+Command 8, funkar bra... Utöver det Janne skrev så har Command|8:ans displayer plats för fler tecken, och det faktum att både 002r och command|8 har varsin monitor och hörlursutgång kan vara värt att veta...(ifall man har fler monitorpar eller lurar) Sedan har Command|8:an ingångsnivåmätare på varje kanal...(har jag för mig att 002:an saknar)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.