ChromaWoods Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Jag reserverar mig från eventuella felstavelser av användarnamn osv. Hoppas att ni skola finna njutning av dessa underbara uppenbarelser av StudioForums IRL 070209. Enjoy. /ChromaWoods Upptakten. Pazo gör galna remixar hemma hos ChromaWoods. Sounden trixar. Phobos trixar. Majken..... öh... ja, trixar? Vogel, Steflund och Roffe. Vogel, Steflund och Roffe.... fast lite galnare! Suprapappa. En riktig superpappa! Mornel tar farväl. Majken och ChromaWoods Vogel, joachime, flintan, suprapappa, osv... Sounden, Phobos, Elof och force_fEd... vafan tittar de på?? Majken, Suprapappa och flintan. Hetsk debatt. Suprapappa och Majken. Vafan... Pazo och force_fEd. force_fEd visar vad han tycker. Pazo visar vad han tycker. GHEY! force_fEd underifrån. Pazo underifrån. ChromaWoods underifrån. På väg hem.... ja... jag vete tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 (redigerat) COOLT! Fan att jag uteblev dena gång men ni hadde säkert trevligt.. Eller nej, det är ju oöjligt att ni hadde utan mig 😱😲 Fan va olik dig du är Pazo:P Redigerat 10 februari 2007 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 😲 Haha. Antar att ni hade roligt? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Kul med bilder... Någon gång ska jag åka upp... Myckat blandad samling folk, sånt bruka alltid vara kul... 😱 Lite avis blir man... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Fan va nice!!! Vill oxå va med ju! Men bor man på västkusten så blir det ju en sväng... Men någon gång så... 😱 Vi på den rätta sidan av Sverige får la sätta ihop någon egen IRL? Hade vart gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Var Majken full? Han ser ganska full ut 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Tack för igår grabbar. Hastigt men lustigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Kul boys! Märkligt att vi är fler på LinköpingsIRLerna 🥰 ... Det måste bero på att Linköping är större än stockholm 😕 Trevligt med bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 ser ju ut o vart skoj som fan.. 🙂 själv sprang jag omkring i mjukisbrallor o morris..endast.. o va fattig.. 🥰 hade fan velat åka upp, men hade inte en slant över.. 😉 jag måste sluta köpa massa prylar.. ngn gång.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Märkligt att vi är fler på LinköpingsIRLerna 😉 ... Det måste bero på att Linköping är större än stockholm 🥰 Ska Linköping anordna ett riks-IRL snart och ta dit folk från alla städer? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Märkligt att vi är fler på LinköpingsIRLerna 😉 ... Det måste bero på att Linköping är större än stockholm 🥰 Ska Linköping anordna ett riks-IRL snart och ta dit folk från alla städer? 😕 de vore fan ngt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Ahaa.. skall sluta posera på metal-manér på bilder... ni andra var i alla fall väldigt fina! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Ahaa.. skall sluta posera på metal-manér på bilder... ni andra var i alla fall väldigt fina! =) Men du ser ju vad som händer när du lägger ner metal-posingen och övergår till lite mer lolita-stil. Roffe blir våldsam. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Andersson Vogel Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 (redigerat) Ahaa.. skall sluta posera på metal-manér på bilder... ni andra var i alla fall väldigt fina! =) Men du ser ju vad som händer när du lägger ner metal-posingen och övergår till lite mer lolita-stil. Roffe blir våldsam. 🙂 ...och Vogel tar av sig hatten i djupaste respekt. Vad fin du skulle vara i pippilottor, Steflund! Redigerat 11 februari 2007 av Vogel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Ahaa.. skall sluta posera på metal-manér på bilder... ni andra var i alla fall väldigt fina! =) Men du ser ju vad som händer när du lägger ner metal-posingen och övergår till lite mer lolita-stil. Roffe blir våldsam. 😉 ...och Vogel tar av sig hatten i djupaste respekt. Vad fin du skulle vara i pippilottor, Steflund! Jag brukar ha pippilotter, men inte bland folk... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.