Jobax Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 OK, nu har jag kollat runt på forumet och hittar inget som gör mig klokare på mitt problem.. jag har installerat z3ta+ för o få sköna synthen därifrån, men jag får inget ljud 😏 Någon som vet hur jag ska göra? lr har jag gett för dålig beskrivning? jag är en färsking på FL 😎 så jag kan inte ge så mkt mer än d jag sagt.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Läsa manualen? 😏 Brukar alltid finnas nåt "getting started"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobax Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 jo men jag har laddat ner den, och har drf ingen manual tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mandarini Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 jo men jag har laddat ner den, och har drf ingen manual tyvärr. Ajaj! Då är det kanske inte så många här som vill vara hjälpsamma, ingen bra debut här på studio forum. Mitt tips till dig är videoguider du kan titta på på google video och youtube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 jo men jag har laddat ner den, och har drf ingen manual tyvärr. Ajaj! Då är det kanske inte så många här som vill vara hjälpsamma, ingen bra debut här på studio forum. Mitt tips till dig är videoguider du kan titta på på google video och youtube. Vi får utgå ifrån att det är en demo han har laddatner! Men som sagt. Om du inte köpt programmet så förvänta dig inte heller någon hjälp här, då får du leta information på något annat forum! // Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobax Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 jo men det är demon jag har, för att prova om det är något jag skulle vilja köpa. det kanske är därför inte alla ljuden funkar förresten? kan det vara så? men jag tycker ju att även om det är en demoversion så borde ju ljuden man själv lägger till funka eller? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 Har ingen manual?? Manualen finns på http://www.flstudio.com/help/ i en ständigt uppdaterad version. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobax Postat 10 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 10 februari 2007 tackar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 (redigerat) jo men det är demon jag har, för att prova om det är något jag skulle vilja köpa. det kanske är därför inte alla ljuden funkar förresten? kan det vara så? men jag tycker ju att även om det är en demoversion så borde ju ljuden man själv lägger till funka eller? 😲 Många demon stänger av sig efter en tid och brusar med jämna mellanrum. Har ingen manual?? Manualen finns på http://www.flstudio.com/help/ i en ständigt uppdaterad version. Finns även under "F1", dock ej uppdaterade men det räcker iallfall till den version av fl du har. Edit:stavfel Redigerat 10 februari 2007 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 verationen version?? 😲😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 verationen version?? 😱😱 Fixat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 februari 2007 Dela Postat 10 februari 2007 (redigerat) verationen version?? 😱😱 Fixat! 😆😆 plugga sao min vän.. 😉 plugga på!! edit: mina batterier i tangentbordet är nästintill slut! Redigerat 10 februari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mandarini Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 verationen version?? 😳🙂 Fixat! 🙂 😄😆 plugga sao min vän.. 😆 plugga på!! edit: mina batterier i tangentbordet är nästintill slut! Versal i början av mening, plugga på! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.