drloop (oregistrerad) Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Hej! Jag har försökt ett antal gånger med en låt vars arbetsnamn är tonight. Finns på demoforum. https://www.studio.se/index.php?showtopic=37424 Finns en refräng som jag ganska nöjd med, men den kan bli bättre. Tre olika verser ingen som jag är nöjd med. Vad jag skulle vilja ha hjälp med är: Gitarr Fixa med på sångmelodi och text. Sång eller så sjunger jag. Jag är jättesugen att färdigställa denna låt tror den kan bli kanon med nya ögon och infallsvinklar.
mange_andersson Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) tjena! jag lyssnade på den nu, den var riktigt bra! lite alternativ.. jag sjunger gärna på den, men de andra delarna kan nog inte jag hjälpa med tror jag inte.. det ända som jag kände är att den känns lite ostrukturerad, kan vara så att det bara e jag, men jag hör inte riktigt vad som är refreng och vad som är vers.. föutom på den refreng där du sjunger. det är så varierande. det är coolt och det lossnar nog när det ligger sång på den, men just nu är det svårt att hänga med.. men grym låt! jag testar gärna att sjunga lite på den imorgon om det är okej? Redigerat 9 februari 2007 av mange_andersson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.