bergström Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 Hej! är helt noobish på det mesta inom det mesta med musikprogram. Jag har spelat gitarr i flera år och använt det mkt enkla inspelningsprogrammet audacity till lite hemmapill. Nu har farsan kirrat Reason från sitt jobb och en hel värld öppna sej. Jag kom fam till att jag behövde ett MIDI-keyboard. SÅ jag var på stan och köpte ett billigt Roland ED PC-160A. Jag får inget ljud i det, snälla hjälp! Ha det! / Henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bergström Postat 9 februari 2007 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2007 fixat. sry 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 februari 2007 Dela Postat 9 februari 2007 pc/mac??? du får gå in i inställningar, och control surfaces and keyboards, add så väljer du märke(om de inte finns kan du välja <other> o senser du en bit ner i rutan en funktion som heter find, under midi input.. där trycker du. o sen valfri knapp på kontrollytan.. du kan även gå in i advance midi, och välja din kontrollenhet/keyboard som external controller på bus a.. har du fler än en kontroller, så klicka bara vidare ner i busarna.. 😳 lycka till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.