Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag ska spela in trummor genom min midikeyboard. då väljer jag LM-57 som finns i cubase. Jag kopplar in LM 57an i input och i output ljudkortet men jag får ingen signal när ja börjar slå på tangenterna.. har jag missat något?? det är cubase sx3 jag använder... jag kollade på det där inlärningsprogramet som finns om cubase och gjorde exakt som han hade gjort men jag fick ingen signal ut till midispåret??

Annons
Postat

njaa... de finns ingen hehe... men det fungerade idag när ja testade men så skulle ja testa senare igen så gick det inte... helt konstigt.. det är kanske för att jag har "try before you by" cubase hehe... ska få ny imorn, testar då 😄

Postat

Då tycker att du går och köper programmet i fråga, läser manualen och sedan återvänder till forumet om du fortfarande inte får grepp om det hela.

/Dex.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.