Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag fick just hem EZ drummer vintage Rock "Brushes & sticks och "Drumkit from hell"...

Vid en snabb första lyssningen låter dom helt ok... 😱

Någon som köpt fler uppdateringar till EZ drummer...?

😱

Redigerat av Lilleman
Annons
Postat (redigerat)

Tycker att latin percussion är otroligt bra, speciellt för alla oss som inte har koll på hur man ska programmera congos och trianglar. En kul grej är att om du sätter ihop 3-4 grooves och växlar mellan instrumenten så kan du få ihop väldigt underhållande och imponerande grejer.

//// ____________________ \\\\

<< funky monk rekommenderar >>

\\\\ ____________________ ////

Redigerat av funky monk
Postat

Jag har precis sålt min gamla saxofon, och troligen så kommer pengarna att spenderas på Drumkit From Hell, verkar vara ett bra investering, vi får väl se när det har installerats...

Postat
Tycker att latin percussion är otroligt bra, speciellt för alla oss som inte har koll på hur man ska programmera congos och trianglar. En kul grej är att om du sätter ihop 3-4 grooves och växlar mellan instrumenten så kan du få ihop väldigt underhållande och imponerande grejer.

//// ____________________ \\\\

<< funky monk rekommenderar >>

\\\\ ____________________ ////

Jag kikade lite på Latin oxå, men jag skulle nog inte använda det så ofta...

Jag ska ta helgen och leka lite med dom så kan jag skriva mer om vad jag tyckte... 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.